dans dans dans!

godkväll.

var med sandra för ett tag sen.
vi dansa street o dansa street o dansa street :D
Gjorde en egen koreografi också, skoj!

Sen tog vi en avslutande vända runt byn på mopeden, men de var lite kallt o inget att se fanns de heller. :p hahha.
Imorgon är de onsdag, hoppas vi får reda på hemkunskapstestet :) och hoppas att de gick bra x)
Vi ska göra fish and chips iimorgon, hoppas de smakar! ( blä med fisk, mums med strips! ) hihi.

Igår fick vi reda på fysikprovet, fick G iaf. :)
Och på torsdag får vi reda på franskaprovet, känns som att jag kanske kan ha ett G, men när jag väl får provet så står de väl Omprov -.-
men jag hoppas såklart på de bästa! :DD

Och resten av nationella får vi också reda på den här veckan :)

nu ska jag gå o ta mig en macka, fast har inte bestämmt mig än om jag vill ha x)
sen vidare mot tandborsten sen sängen :)

Godnatt! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0