E.M.D!

helt otrolig kväll igår!
DE VAR SÅ BÄST!

vi kom dit kl 9, gick och ställde oss längst fram och stog där tills 11, när dom skulle börja!
OCH DE VAR VERKLIGEN VÄRT ATT STÅ DÄR I 2 TIMMAR!

när dom kom ut börja jag typ smågrina HAHA, men de var för att jag inte fatta att dom verkligen var där!
erik var väldigt kort, de hade man inte väntat sig. men SNYGG!!!
dom var riktigt bra!!
alla stod och tryckte och trängdes när dom spelade, men vi höll våra platser längst fram!

sen hoppade dom ner från scen, alla ville ta på dom så alla sträckte fram armarna haha.
jag grabba dom alla tre självklart! ^^ haha.

ah, helt sjukt rolig kväll! bästa på länge!!

jag och julia är besatta?! O.o haha. (bara lite (a) )

Postat av: Julia

bara lite ;)

2009-04-18 @ 12:57:44
URL: http://juliajjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0