gooouudafternoon

hallåhallå :)

borde egentligen plugga nu, så ska väl gå och göra de efter detta inlägg.
har varit vid tandläkaren idag med julia, tog väl som vanligt 348204932 år för mig o typ 2 sek för julia xD hhaha.
på vägen till och hem från mora spelade vi EMD såklarrrrrrt ;)
vill verkligen träffa dom snart igen, är lixom beroende :) någon mer som jag känner kanske? ;) hmmmm..

aja, vi kom hem ungefär vid 3. så då käka jag sen åkte jag till skolan, då var de "mellanmål" sen vart de HK, gjorde en kycklingwook.. men nudlarna blev för hårda! usch. hahaha men annars var de gott :)
vi slutade strax innan 5 i think, så då åkte jag hem o sen dess har jag suttit här (a) hihi.
har tittat på emd-klipp som fan ! hhaha.

nu ska jag börja med kemin.

c ya!



eriiiik
eriiik, mums


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0