kupolen/EMD

godnatt....

haha, nejdå :D men skapligt trött.
har vart en heldag i kupolen idag, så nu är man lite seeeeg.
åkte dit med tåget 08:11.
gick av tåget ung. halv 10. då såg vi magda o nellie, så vi gick till McDonalds o satt där tills kl 11 då dom öppnade kupolen.
sen gick vi runt o kika, jag hittade ingenting först.
men sen äntligen köpte jag mig en skinnjacka!!!!
den är typ mörkblå/marinblå... ( lika färg?!)
de var den sista som fanns kvar, o den var nersatt i pris också :) (Y)
sen köpte jag ett linne.
två saker, men ändå är de som att pengarna har flygit ur plånboken.
men om jag tänker efter så är de tåget/bussen, maten och emd-cdskivan som kostat rätt mycket också ^^
emd-cdSkivan? jajjemen, EMD var i kupolen idag!!! de var därför vi skulle åka dit såklart ;)
de blev några väldigt bra bilder :D
o sen var de skivsignering, vi köpte vindruvor till erik (han geeeeeellar vindruvor) och ett kort. sen fick dom rosor allihop :D
och vi kramades för brinnande livet! haha. typ.


nu är jag då iaf. hemma efter en dag i kupolen med kompisarna och EMD!
ska nog lägga mig på soffan eller nått, somnar säkert. skööönt!


ha de fint!

c ya!

(en bild också)

hihi<3
hihi<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0