Onsdag

sådär, nu skriver jag lite igen :)
Skolan idag har varit helt okej.
lämnade in So frågorna och fick G+ rätt så bra iaf. :)
Blev klar med svenska också, skönt! 
Skoj på elevensval idag, iaf. när de blev match ;D
Och ja, vi vann ;) tjohoooo.
När lektionen var slut så skulle jag kolla vad jag hade gjort på stortån för de typ skavde, trodde att de var småsten jag hade i strumpan, sen när jag tittade så hade jag en jätte stor blodblås på tån ;s uscha.

På väg hem från skolan fick jag bensinstopp, så jag och sandra fick gå med mopeden från stora vägen, ända hem -.- haha.
lite motion iaf. ;)

När jag kom hem, vilket var för ungefär en timme sen, tog jag mig mat o satte mig här.
Och mina byxor har kommit nu också :) ( skolbyxorna )
så hoppas att dom passar nu då :D


nu har jag inget mer o berätta om, inte just nu iaf. =)
Men jag återkommer nog ;)


c ya!♣

Postat av: Anonym

men amanda , man ska ju tanka ;) haha :)

2009-04-08 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0