6 augusti

ja, idag är de äntligen lite fint väder :) gick ut för och sola för ett tag sen, hann sola typ 5 minuter sen kom världens största moln så de var bara att gå in igen.. synd :(

igår vakna jag runt 12 eller nått, hann inte göra så mycket innan träningen.. Träningen gick rätt fint, förutom att mitt högra ben höll på att hoppa ur led 3 gånger :s så ska försöka få tag på ett knäskydd till imorn, får se om de går bättre :)
ÄR DE NÅGON SOM HAR ETT ATT LÅNA UT? :) skulle vara jätte bra (y)

snart ska jag gå och göra mig lite lätt i ordning, sen senare idag åker jag nog till farmor en vända och hälsar på :)
några andra förslag på vad man kan göra idag när de är lite fint väder? :)

ska kila, ha de bra , cya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0