:)

hej :) längesen jag uppdaterade här nu, men har inte haft tillgång till dator under helgen..

i torsdags åkte jag, mamma och pappa först till Gävle för att gå på IKEA och sen shoppa inne på valbo :)
vart väl lite kläder och lite annat, men mådde inte så bra. var förkyld och hade ont i bihålorna så de blev inte inte nån jättelång visit. Sen åkte vi vidare till mormor och morfar :)
på fredag så åt vi middag med mammas syster och familj. På lördag var det loppis, men jag stannade hemma och tittade på tv ist. haha :)
på söndag packade vi väl mestadels ihop, fikade sen åkte vi hemmåt :) fast vi svängde in på valbo igen ;D köpte bara ett linne då, hade bråttom hem. eller JAG hade bråttom hem. skulle ju äntligen få träffa älskling! :D
så när vi kom hem gjorde jag mig i ordning direkt sen träffa jag min gulleplutt som jag har saknat väldigt mycket! så de var på tiden :) sötnos stanna länge hihi, till halv 2. skulle ju upp halv 7 så jag sov drygt 5 timmar. haha bra start till skolan ;D
och ja, skolan var ju sådär. asså programmet känns ju bra, och klassen. Men jag är väl bara skoltrött som många andra.. Men de blir nog bra till sist  :)).

Om en stund ska jag träffa gullet! miss u boy :)

längsta inlägget jag har skrivit tror ja ;p

over´n out


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0