ny design :D

kan börja med att tacka Ida Windahl som har gjort en total makeover på bloggen! (y) :D tack så jätte mycket, superbra!! :)

här kommer lite ny uppdatering; i fredags var BF09 med BF07 och gjorde tacos och blåbärspaj (y) slutade kl 12 ungefär :)
på kvällen mötte jag upp sebastian vid ica för att köpa lite flöööt ;) sen gick vi till ok och hyrde film. fredag den 13, och ja den va lääääskig!
i går var ja med sebastian till 6 ungefär sen drog han till rico så då käka jag och mamma paj och såg på film. Irene Huss - krossad tanghäst, riktigt bra faktiskt.

vaknade strax efter 11 idag. Malin kom hit en sväng, hjälpte henne med en grej. sen gjorde jag mig iordning sen drog jag ut på byn med sandra ett tag. gick runt på byn och snacka :) gick hem vid 5.

hela eftermiddagen/kvällen har jag inte gjort ett endaste dugg.
så nu ska jag äta en macka sen går jag väl o lägger mig.

match i morgon kl 7 i malung! pepppp!!

c ya!
 
har aldrig kört med dagens outfit, men gör de nu;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0