gott nytt år

Gott Nytt År på er allihopa! hoppas att 2010 blir ett riktigt bra år för er :) Och självklart hoppas jag för min del också att de blir ett bra år :)

Som sagt, julia kom hit igår. vi gick ner på byn i den kalla som var. Köpte lite gottgott och hyrde en film sen gick vi hem. Och ja, vi överlevde som tur va :) USCH för denna kalla som varit i flera dagar nu alltså, men idag är de äntligen lite mildare ute, bara runt -10. så de känns riktigt skönt! och bra nu när nyårsafton är här :D

Ikväll ska jag äta plankstek med familjen. har aldrig ätit det förut men kan tänka mig att det är riktigt gott.
och för er som inte vet vad plankstek är eller vad man äter så; Man tar en plankbit och hyvlar och putsar den sen oljar man in den i matolja och låter den stå i ugnen ett tag (detta görs dagen innnan) sen lägger man på en klick mos, kött, bearniesås, bacon, sparris och en tomat. så de kan nog bli riktigt gott :)
(Vad vet jag, man kan säkert ha en massa annat på också :))

Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på! =)

nu ska jag iaf. gå och göra mig frukost, sov länge idag. Skööönt :)

vi hörs senare :)

byee

Postat av: Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

2009-12-31 @ 13:46:06
URL: http://bloppiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0