i´m baaack

shiiiit vad dåligt jag har bloggat nu. har inte ens tänkt på de, men de syntes.. bad for me.

iaf. skolveckan har varit minst sagt slapp. Vanlig dag måndag och tisdag. gjorde ett prov på måndagen, gick hyffsat. sen ett omprov på tisdag i naturkunskap. fick 18/25, så synd att de var ett omprov.
Onsagen var de bandyturnering. vi spelade ihop med teknik eftersom dom i början var så få men sen var dom helt plötsligt typ 8 st?! aja, vi kom trea iaf (Y) och ett mål fick jag in, hihi
På torsdagen var jag ledig (Y)
Och idag, så hoppade jag över sista dagen i skolan innan lovet. orkade inte ta mig upp och iväg för några timmar bara. skönare att ligga kvar i sängen och se på film :) haha.
så idag har jag bara varit. klätt julgranen och gjort fint också :)
Och snart är julen här, längtar! :)

har ni önskat er något roligt i julklapp? skriv :)


Postat av: anneli

Jag har bara önskat mig ett nytt hockeymål:]



Ställ gärna en fråga i våran frågestund!:)

2009-12-22 @ 12:06:21
URL: http://thakingandthaslave.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-22 @ 17:12:58
Postat av: Ponnysill

SV: Haha han e riktigt söt ;D

2009-12-23 @ 16:02:58
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0