urkass uppdatering

UUUURkass uppdatering på sista tiden, fyyy då.

skolan somvanligt hela veckan. och igår var det lussefika och lucia. väldigt kort var den men helt okej :)
sen tillbaks till skolan och ha svenska sen var de heeeelg :D

De blev idol och god mat :)           ERIIIIIIK!

Just ja, klippte mig i tisdags också, blev nöjd men man är ju lite ovan i början :)

och idag lär jag plugga också :( på en lördag.... men de får väl gå, har ändå inget annat för mig så.
Har omprov på tisdag i naturkunskap, så nu lär jag klara de! :)


plugg nu, skriver sen :)


c ya!

Postat av: Miranda

Hejhej! förlåt om du inte vill ha reklam på din blogg men kan du vara en sötnos & logga in hos



http://malinhee.blogg.se/2009/december/har-kommer-finalisterna-i-fototavlingn.html#comment



& rösta på mitt bidrag? Jag är Miranda 11 år =)

jag hoppas att du röstar på mig hos Malinhee. Skulle betyda asmycket! du vet inte hur glad jag skulle bli om jag vann! // Miranda



P.S - älskar din blogg! ♥

2009-12-12 @ 21:39:41
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0