:)

ojojOJ! det var ett tag sen nu..

men jag aldrig riktigt vad jag ska skriva om..

men iaf. idag gick jag upp typ tjugo över elva, käka frukost och gick till datorn kika. runt 1-halv2 så gick jag ut för att klippa resten av gräsmattan som jag inte orkade klippa klart häromdan för de vart så sjukt drygt.
efter de så gick jag in och duschade och gjorde mig iordning :) sen käka jag grillat sen åkte jag och sandra till järna på VNF-festivalen :) träffade josse också, sen kom cattis så vi hängde ihop under kvällen. det hände väl egentligen inte så mycket, det blev roligare sen när dökött spelade, då blev de fart :D haha.
halv 1 hade vi skjuts så då fick vi lov att åka hem, men de var skönt att komma hem också :)
så nu sitter jag här, kl är 01:58 så snart ska jag väl gå och sova, men inte riktigt än ;)




snart snart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0