dagen idag

hallllllå :)

ja, jag fick lite färg när jag sola idag, GOOD! hoppas det är fint imorgon också så jag kan bli mer brun ;D
var med sandra på eftermiddagen, vi gick ner på byn och köpte oss en varsin mjukglass på konditoriet, göttttt.
efter att vi hade köpt glassen skulle vi gå till godishuset och sätta oss, och när vi är på väg dit så åker det en bil i rondellen sen tar han ett varv till och tutar xD haha. och när vi var vid godishuset så var bilen på väg dit så vi kuta därifrån så gick vi iväg, sen vänder sig sandra om och ser att bilen åker ut från godishuset XD haha. man vet aldrig ;)

sen gick vi hemmåt, gick ner till älven och kände på vattnet, inte varmt direkt.
sen gick vi hem till mig och kika på tv, sen drog hon och fiska :D haha.

blev väldigt trött så jag tror att jag blunda ett tag där.

nu sitter jag här, och nu ska jag gå :)

c ya!


två bilder från dagen;


jag köpte en drickyoughurt också, gott!




tog en bild nere vid älven också ;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0