:)

tjoo :)

dax att skriva lite igen nu.
igår var det ju som sagt "friendsdag" vid plasket. Men det blåste och var så kallt så det var ju de enda man koncentrerade sig på. Men när det blev lärartävlingar då vart det kul ;D dom vart ju så snygga sååååå hahaha.
När det var dax för "fikatävlingen" så fick vi lov att gå tillbaka till skolan och göra allt där för det blåste för mycket och sånt.
8a vann (trorjag) grattis till dom :)  ( kan slänga upp några bilder på borden )

och ja, vrf sitter jag här nu? jag borde väl gå runt närsen som dom andra? haha, men de orkade jag inte ;) för dåligt väder ;)
aja, kl 6 blir det fotbollsträning (y) jag, josse, amanda och linn fick i uppdrag igår att komma på en nedtagningsövning tills träningen idag. så det ska vi väl göra :) dom andra fick annat dom skulle komma på.

på lördag är det ju cruising!! ;D hoppas det blir kuuuul :D
sen på söndag får jag äntligen spela maaaaaaaatcH :D
premiärmatchen för mig i ÄAIK ;D
 
nu ska jag ladda upp lite bilder, c ya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0