MÅNDAG






hejhej.

hade ingen slöjd idag, Gudrun var sjuk. Jätte skönt med håltimme för en gångs skull :)
Så då tänkte jag, sandra o linnea utnyttja den tiden till lite franska, men de blev mest prat o flams haha. är faktiskt svårt o koncentrera sig i skolan när man ska träna på prov :p :s de är väldigt synd, man tjänar bra på o göra de i skolan då slipper man göra lika mycket hemma :)

Nu sitter jag bara här o degar, egentligen måste jag göra läxor men jag orkar fan inte. men jag lär väl ändå :p
3 prov den här veckan, sjukt jobbigt! :(
man vill bara kasta iväg böckerna :p usch.
men de positiva är ju att de är sommarlov snart :D eller snart o snart men så jätte länge är de ju inte kvar :D
de är ju påsklov snart sen är de säkert lite studiedagar här o där :)
längtar till sommarlovet och sommaren!

let´s dance final på fredag. vet inte alls vem jag tycker ska vinna :p eller isf. får de nog bli Laila? eller nej jag vet inte? x) ville ju att Morgan och Helena skulle vinna!
vem tycker ni ska vinna?



nu ska jag dra mig.
puss♥


Postat av: Kamilla

Laila och Tobias vinner! :)

2009-03-23 @ 23:07:12
URL: http://kamillalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0