ONSDAG , kväller.

Hej.

de blev våfflor idag, med grädde o sylt. gött! ;D

de gick väl rätt bra på NP idag, men de kommer inte bli bra resultat iaf. de är jag säker på :p x)
resten av dagen var väl okej faktiskt.
på engelska ritade vi hela lektionen! (Y)
sen var de elevensval, var inte nå sugen på o spela bandy i början men sen blev de match, de var kuuul! :D
men jag missa mål fan hela tin -.- haha.

sovmorgon i morn, gött så in i norden!
bild imorgon, de är kul :) bild är en skön lektion.
sitta o rita eller trixa med lera i över en timme o bara ta de lugnt är inte helt fel! :)
fast de är drygt att sitta o lyssna xD

efter bilden är de ju språkval. o_O omg, PROV!
kommer gå åt skogen som vanligt, men de är ändå lättare med omprov.
De är drygt o svårt att träna till franskaprov, men ändå så vill man ju klara de, o eftersom jag aldrig klara franskaproven så känns de som att jag kommer sänka mej :s och de vill jag verkligen inte! man ska ju gå efter helheten, men ändå :s
känns jobbigt! :(((


nej nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag sova! :)
godnatt.
pussis


Postat av: josse

Va fin sån här header eller vad de heter du har :p Har du gjort den? :)

2009-03-26 @ 22:10:29
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0