tandläkaren

precis, tandläkaren.(hemskt)

jag o bror åkte till mora tjugo i 12 idag. Julia var redan i mora, på stan
så vi tog upp henne efter vägen :) x) haha.
när vi kom fram satt vi oss o väntade, o medans vi väntade gjorde vi asfula gubbar! XD HAhA

jag fick typ komma in efter 4326746328 år, nej inte riktigt men nästan.
men de tar alltid längst tid för mej eftersom jag har räls både uppe och nere, så de är skapligt drygt!
o såklart fick jag hon som jag inte ville ha! Usch hon är så dryyyg hahha.
segast! fipplar o donar med allt annat typ, istället för o göra klart i min munn xD

de var ett riktigt smärtsamt tdl. besök idag, usch.
gjorde så jäävla ont asså, trodde jag skulle börja gråta haha.
men skönt när de var klart iaf. :)
sen åkte vi till donken :) ( Mumms ;D )

sen for vi hemåt, somna en stund i bilden men de var bara skönt.
o sen trodde jag att julia prata i sömnen xD
men hon svara bara i mobilen x) haha



nu sitter jag här, men bena bär mig nog till kylskåpet snart.

byee ♥

Postat av: Julia

trodde du att jag pratade i sömnen ? x) hahaha ><

Stackare som fick den sega tandläkaren plus den darrhänta ! :P

2009-03-17 @ 20:31:32
URL: http://juliajjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0