^^

tjatja.

Niklas åkte hem vid tolv ungefär, efter de har det inte hänt så mycket. har iaf. beställt lite kläder :)
annars har jag mest degat framför datorn och tv:n. såg väl på robinson kl 8.

Vädret blev väldigt fint fram mot kvällskvisten, härligt! :)

hade jag varit smart så hade jag gjort lite läxa idag, men de var jag inte! (såååå onödigt o låta det ligga, men man har verkligen ingen lust...)
så imorgon ska jag göra klart de! så slipper man tänka på det.
sen ska jag till järna också, och kolla på match :)

snart börjar en ny vecka, vilket innebär skola igen... men nu är de fan inte långt kvar!!!!! tjohooo.

nu ska jag gå.

c ya!

Postat av: josse

haha, man ska inte kunna bli besatt av någon man knappt har träffat, men det går visst som de verkar :p

2009-05-25 @ 22:50:43
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0