home again

kom hem från josse för ungefär en timme sen.
satte mig här då sen gick jag ut o krattade en liten stund men de var sååå tråkigt så kom precis in igen.

var då som sagt vid josse igår med mickis, vi såg på  en film medans vi käka pizza å fyfan vad gott de var!
sen fick vi för oss att vi skulle klipppa lugg så då klippte vi varandra. hahaha
men jag är inte säker på om jag kommer "använda" den haha.

Idag ska jag nog fortsätta på "min lägenhet" ska ju lämnas in på onsdag :)

och förresten, nu är de inte många dagar kvar iskolan! göttttttt.
snart åker 9D på klassresa också, trevligt trevligt :) Hoppas de blir mycket flum och skratt! :D

nääääääe, nu ska jag nog duscha.

byee


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0