kväller

nu är jag tillbaks igen för ett litet inlägg till :)

filmen vi såg hette god afton, Herr Wallenberg. Den var rätt så bra.
vi tittade iaf. klart på den sen skrev vi lite om den, så nu har jag renskrivit :)

har börjat samla lite fakta om fördjupningsarbetet till so:n också. duktiga jag!
skulle egentligen ha hunnit tränat på min redovisning också, kanske gör de när jag lagt mig annars får de bli i morgon.

Nationellt prov i matte i morgon, IGENNN!?!? asmånga mattedelar..
men gruvar mig inte så de är ju bra, men hur de kommer gå är ju en annan sak. x) haha.

men nu ska jag gå o äta sen ska jag sova.
godnatt :)

c ya!


( ska försöka ladda upp lite mer bilder, men jag vet inte vad jag ska ladda upp för bilder?! :/ )

Postat av: josse

synd :/ me du får säga till nicklas att du måste vara med dina underbara vänninor ist ;D

2009-05-05 @ 15:33:40
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/
Postat av: josse

Men du kan krama om mig och mickis, då blir du väl inge rädd :D Vi vill ju ha med dig :(

2009-05-07 @ 16:53:57
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0