lördag

hejhej :)

har inte skrivit så mycket nu på några dagar.. men har inte haft någon lust.

skolan igår var (Y) gööötdag vare. tog sovmorgon till nio ungefär, hade sen svenska sen språkval sen lunch. Sen efter lunchen så käka 9D glass som fan! eftersom vi vann äggsläppet! ;p
efter de så var vi till aulan :p så slutade typ 1 ½ timme tidigare :)

när jag kom hem så rensade jag ur mitt klädskåp, blev en heldel som skulle bort.
Efter de var jag med sandra o linnea en sväng ner på byn, sen hem och åt grillat.. resten av kvällen spenderades framför teven.

skriver imorgon igen :)

c ya!

Postat av: josse

ja, fast jag har inte anmält mig än då, men ska väl snart :)

jag fick 3000 eller nått, de är ju bättre än ingenting :p

2009-05-16 @ 19:29:19
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/
Postat av: josse

men du skojar? :o Hon var absolut inte bland dom sämre iallfall! ...

2009-05-17 @ 20:51:54
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0