tråååkväder

dåligt väder flera dagar nu, så jävla tråkigt! bläääää.

igår kom niklas hit, vi hann äta o lite sånt sen åkte jag iväg på fotbollsträning kl 7.
vi var några stycken ur laget som var där. (vi tränade själva i vansbro eftersom det var en röd dag igår och vi inte hade någon riktigt träning)
Vi körde väl några övningar, sen vare massa folk som ville spela match mot oss, så de gjorde vi.
Kul var de iaf!
Åkte hem halv tio.

när jag kom hem duscha jag sen åt vi och såg lite på tv, sen la vi oss.

nu är de meningen att vi ska gå ner till godishuset, om de kan fortsätta att vara uppehåll så skulle de vara bra! :)


c ya later!

Postat av: josse

Ne, jag tänkte inte på de, men jag var inte dit jag hlr :p

2009-05-22 @ 19:42:42
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0