torsdag

hejdär :)
torsdag idag då, och som jag skrev i ett inlägg förut så har vi haft inläsningsdagar igår och idag.
Och idag blev jag klar med matten till lunch så hade kunnat gått hem men jag stannade ett tag till och åkte hem runt 2 tror jag.
Sen har jag väl i stortsätt haft tråkigt, inget att göra. Sov en liten stund på soffan iallafall, skönt.

Tror att jag ska lägga mig snart, kanske läsa lite. finns säkert ändå inget bra på tv:n hehe.

Och imorn är det fredag och det innebär IDOL och GODMAT :) hihih. (+att jag är ledig (y))
Erik ska vara kvar!! och calle. vem av mariette och tove som ryker bryr jag mig inte så mkt om höhö. Tror jag, kanske ändrar mig imorn, vem vet ^^

nu ska jag strax bege mig mot sängen. ha de :)

c ya!

Postat av: josse

brabrabra :D

2009-11-27 @ 19:25:03
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/
Postat av: Malin

och inte hörde du inte av dig :(

2009-11-27 @ 22:05:08
URL: http://maliinhaemkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0