updateeeeee

hajjj :)
just nu har jag lunchrast och snart börjar naturkunskapen :DDDD haha nooot ;)
skrev ju aldrig igår, orkade verkligen inte. men jag var iaf. hem till elin och fick se hennes lägenhet o sådär :) såg på film och käka glass också, trevligt :) ska dit någon dag och hjälpa henne få de lite mer iordning, ska bli riktigt kul :D drog hem runt halv nio sen blev de datorn och tv:n resten av kvällen.

idag vet jag inte vad som händer, har inte haft någon läxa under hela veckan. UNDERBART.
fast egentligen har vi en naturkunskaps uppg. men den vet jag just nu inget om (a)
så läxa blir de inte iallafall, bara ta de lugnt. ( somvanligt ;) )

och nu får jag inte sola solarium på typ en månad heller :( eller skolsköterskan tyckte att jag skulle låta bli med de eftersom jag får röda prickar i armveckena som kommer underifrån huden, inte som nå utslag. typ nått som brister eller nått, skitsvårt att förklara men sola blir de inte iaf. faaaan, kommer ju bli blek igen ju :((

sådär, lite uppdatering igen då ;)
slänger in en dagens outfit senare idag så kika in då :)



c ya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0