:)

faaaaasen så skönt med torsdag imorn, för de innebär att de är fredag snart och en dag närmare loov! :D
alltså jävlar vad fort veckorna går! helt sjukt. helt underbart ;)
ehm.. hej förresten!

idag hade vi sovmorgon till tio, som kunde vart till halv 1 ist. eftersom jag fick reda på att engelskaläraren var sjuk när ja kom till skolan. Lite sådär surt :) aja. jag, josse, mickis och filip satt iaf som vanligt i grupprummet med datorerna. satt där till tolv ungefär. sen gick vi och åt, sen vidare på idrott. och fyfan säger jag bara, saaatans dryyg idrottslektion. förvånar mig verkligen inte om de känns imorgon haha. men känns gött ändå, man har ju gjort nått bra ;)

nu tänkte jag hoppa i duschen, sen hoppa i mjukiskläder(<3) sen kanske överraska med en kladdkaka? vi får se (:

c ya!

Postat av: josse

ja de va snällt :) ja kom nästa gång vettja :)

2009-10-08 @ 09:24:38
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0