dax för förändring!

12.26 är klockan nu, och det enda jag gjort idag är att slöat framför datorn och tv:n. så nu tänkte jag gå ut på en promenad. ska försöka hitta en runda som tar minst 45 min! ska bli såå skönt! :)

Jag känner ofta att nej nu får de vara slut på de här godisätandet! och känner att nu ska jag sluta och att börja gå på gymmet ist.(de är ju gratis så de kan ju inte bli bättre) och börja äta mer nyttigt osv. Men väldigt fort blir man ju såklart sugen på godis (choklad i mitt fall, är galen i de!) så då är man tillbaks igen, men tänker då bara den här chokladbiten sen inge mer! yeah right, jag har väldigt svårt för att hålla mig till de jag vill! (alltså att bli nyttigare, även fast jag vill!) dels för att de är svårt att komma igång och att jag har ett godissug väldigt ofta!
Är det någon som har bra tips så dela gärna med er! :)  om ni har något "schema" ni går efter, hur ni gör osv. skulle vara jättekul att läsa och kanske få mig mer motiverad. :)

nej nu ska jag ut!
hör av mig senare :)

cya!


Postat av: josse

Jadå, de blev bra :)



Vi kan börja peppa varandra, jag måste nämligen också ge mig med allt godis, sen drar vi till gymmet tillsammans, då blir de roligare att träna :)

2009-09-08 @ 13:31:36
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0