:D:D

hej allihopa :) ledsen för dålig uppdatering ;/

iaf. kom hem från matchen för någon timme sen. matchen slutade 4-0 :D:D Jag lyckades klämma in två mål, millan ett och malou ett :D alla var skitduktiga! :)

har duschat och precis gjort mig iordning. ska snart åka till sebastian en vända, ska träffa hans föräldrar för första gången ;) ohhh scary ;).. sen cyklar vi tillbaka hem hit, sen vid 12 ska vi kika på skräck ;D ;s

nu känner jag att jag behöver stoppa något i magen så jag får gå och göra de :)
och att man läste josses blogg gjorde ju inte saken bättre ;) hon ska äta tacos den fuskisen :( hahaha ;D

aja, cya! :)

Postat av: josse

hahah, och gott va de också ;D;D

2009-09-13 @ 22:51:17
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0