soft dag

hallo.
nästan nyss hemkommen från skolan. Redan?! jajjemen, en del smarta gjorde svenskan på håltimmen, istället för att vänta till kl halv 1! ;)

så ja, här sitter jag nu och väntar på att vi ska åka för att spela match. Och när man väntar så måste man ju ha sällskap, och vad kan då vara bättre än en påse med lite godis ;) haha.



ska kila nu, cya! :))

Postat av: Maria

Hej. Om du gillar E.M.D. så vet jag den perfekta bloggen för dig. Gillar du inte E.M.D. så behöver du inte bry dig om det här :) Och då ber jag om ursäkt. Men om det skulle vara så att du gillar E.M.D. eller någon av medlemmarna så tycker jag att du ska börja läsa http://www.emdtour.blogg.se

Det är den perfekta bloggen för de som gillar killarna. Bloggen har även blivit rekomenderad av killarnas egna hemsida och det är ju bra betyg ;)

Du är hjärtligt välkommen :)

2009-09-04 @ 22:25:43
URL: http://emdtour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0