bilder:


halsband från kicks, 89:-



och strumpbyx-freak som jag är, dök jag ner och fånga dessa eftersom det var halva priset!



lite längre t-shirt med puffärmar från H&M, 99:-
(fläckarna är på kameralinsen haha)



sen denna som jag inte vet vad man kallar för, men den är midjekort iallafall.
från gina tricot, 299:-


sen blev det spray och solglasögon också! (:



nu sitter jag här och väntar på att mathias ska komma tillbaka. Han är och hjälper en kompis att byta däck på bilen eller hur de va! :D haha.


ha en trevlig fredagkväll alla! ♥

Postat av: Mathias

Var så fina saker så :)

2010-04-09 @ 21:28:58
Postat av: mich

asnice! :D

2010-04-19 @ 20:03:09
URL: http://michmichmichmich.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0