GLAD PÅSK

tjoooolahopp! nu var de ett jäkla tag sen jag skrev något. TYPISKT mig!

är ju då påskafton idag. Hoppas ni haft en bra dag och ätit mycket och god mat :D själv äter man prinskorv, köttbullar, potatis hahah. mkt att komma med! ;)

har just nu FRUKTANSVÄRT tråkigt.. får väl slå på nått på datorn att kika på :)
imorgon åker jag till mathias också, myys :) blir lite shopping i borlänge innan vi far hem till smb. längtar!


här kommer en dagens outfit också. inget speciellt, men eftersom jag nästan aldrig laddar upp bilder så fick det bli en sånn idag ;b




GLAD PÅSK ALLA!


Postat av: josse

god bless amanda ;)

2010-04-03 @ 18:20:13
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0