:)

jaha, är en blogg till för att man ska blogga?! shit, måste missat den biten alltså :)

här är jag nu iallafall och kan säga att livet rullar på i rätt rikting. förutom att skolan och allt som har med den att göra kan slänga sig i väggen så har man annat att se positivt på! Min underbara mathias! han gör min dag, alltid.
Ja, just nu består dagarna till mestadels av APU. Känns helt okej, ja trivs. Ledigheten försöker jag så mycket som möjligt att spendera med min man ;) tihih :*
Saknar mina tjejor också (ofc magnus och filip too!) ja, gänget! :)) snart får vi verkligen ses på riktigt, allihop!
josse, katta, mickis, malinH, malinS, magnus, filip!! what'a crew alltså!

Nu ska jag ta mig något att äta sen slänga mig i sängen och glo på tv innan jag istället börjar se på "insidan av mina ögonlock" hahah.
nattinatti! ♥

dagens outfit får ni också. Inget speciellt men en bild är ju alltid kul som omväxling.


ignore tha faace :*




Postat av: Ida

Va, måste man blogga om man har en blogg? :O Men shit det visste jag inte ... jag brukar bara klippa gräset :(

2010-04-21 @ 21:35:59
URL: http://idawindahl.blogg.se/
Postat av: Mathias

Så fin och söt så :) Love you !

2010-04-21 @ 21:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0