:)

hmm, såklart rörde jag inte kameran en enda gång! haha sooorryyyy. men jag lovade ju inget som tur va ;)
dock blev det bara jag och julia, men vi hade en rolig kväll hur som helst :DD sjuuukt hur vi skrattade haha. alltid lika härligt! :)
somnade runt 1 och vaknade runt 11 men har känt mig helt seg idag, ont i huvet o trött.. kanske p.g.a vädret som varit kvavt. tur de finns värre saker heheh.

måste bara säga en sak.. "Ana-gina, humor till max" fyyyfan vilken skön människa alltså! man kan inte sluta kolla på alla hennes videos! om ni inte kikat in på hennes blogg så gör de för tusan!!! hon finns såklart med på blogg.se (mest besökta). genomhärligt tjej! :)

nu, en macka sen ska jag nog dra mig mot sängen! :)
ha en bra kväll♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0