sommar!

shit, jag saknar verkligen sommaren..
Och allra mest fotbollen som var med världens bästa lag, ÄAIK <3
sjuuukt hur jag saknar det alltså, att få komma hem från skolan nästan byta om på en gång sen cykla ner till bussen där sällskapet väntade. sen åka buss tillsammans till äppelbo. Sen köra en träning (som alltid var lika roligt!) sen åka fullproppad bil till tåget. sen åka tåg tillsammans hem, att få tid innan och efter träningar.

och även fast vi inte vann eller var bäst på alla matcher så höll vi ändå ihop, vilken stämning vi hade.
SAKNAR SOM FAN!
att få byta om och veta att manskulle på träning med världens bästa lag var de man såg framimot.
mycket kärlek till det bästa laget någonsin!



sen dom varma sommardagarna. bara ligga i solstolen och bli bruuun. och sen när kvällen börja komma men de fortfarande var ljust ute och grillen var igång och pommesen i ugnen. sen sitta ute på altanen och äta tillsammans. de är livet de! längtar =)



Postat av: Julia

Otroligt fin blogg! Älskar din fina design:D

2010-01-03 @ 15:56:53
URL: http://showbyjulia.devote.se
Postat av: pettsson

Ja vem längtar inte till sommaren? :)denna kyla klarar man sig bra utan :) kram.

2010-01-04 @ 00:36:52
Postat av: fatfab

Jag driver en blogg om mode/viktminskning. Blandningen låter kanske konstig, men jag är mycket modeintresserad men det finns ett problem; Jag är sjutton år och väger 106 kilo.



Bloggen heter www.fatfab.blogg.se och om du vill se mig gå från FAT till FABulous på några månader, och samtidigt få tips om mode, skönhet, smink och smycken, titta gärna in!

2010-01-04 @ 13:31:19
URL: http://fatfab.blogg.se/
Postat av: josse

pattis :O nejdu, hon vinner aldrig, självklart blev det jag ;)

2010-01-04 @ 18:13:32
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0