söndag

jag.vill.inte.till.skolan.imorgon.eller.någon.annan.dag.heller.! blääää :((( känns verkligen inte kul, uscha.
aja, rätt soft förstadag iaf.

igår åkte jag till malin runt nio tiden. såg väl mest på tv sen sov jag kvar. Vaknade vid tio sen åkte jag hem vid halv tolv ungefär, för då skulle fasters lillatjej komma på besök (:
så ja, vi har väl ätit mat, busat, gosat och fikat o sådär :)

nu vet jag inte vad som sker resten av kvällen? ska nog försöka tvätta lite kläder. Och fixa naglarna och kanske ta ett fotbad :) och sen blir det nog film (:
vad händer för er en söndagseftermiddag/kväll? :) de kanske också bara blir slappning.?

nu ska jag röra mig mot tvättmaskinen ;D
have a nice day (:

Postat av: josse

haha, jasså för dig också? ;)

2010-01-15 @ 15:36:44
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/
Postat av: josse

aa jag såg de i tidningen :)

2010-01-17 @ 19:34:54
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0