back home

hallå hallå! :) nu är jag hemma igen men vill redan tillbaks för jag saknar älsklingen SÅHÄÄÄÄÄR sjukt mycket redan!!!<3
på torsdagskvällen när jag kom dit så grillade vi oxfilé, asgott! sen blev det film på kvällen.
lördagen så åkte vi till borlänge för lite shopping :) fick en klänning, jeansshorta och skor av mathias. Jättefint alltihop! tack så jättejätte mycket<3 och en spetströja av hans mamma, taaack!! :) sen köpte jag en vit klänning/linne och ett par jeansleggins som egentligen kostade 299, men 74 kr på rean, Nöjd!
de kommer upp bilder alldeles strax! :)

nu sitter jag bara här och vet inte vad jag ska göra, har tråååkigt. ikväll blir det iallafall varma mackor, mums!
nu ska jag ta och fota de köpt! BRB

Postat av: Kristin Olofsson

Vissa har det bra alltså:p jag ska nog ta å skaffa mig nån pöjk med massa pengar jag också!:D

2010-07-26 @ 21:47:00
Postat av: amanda

hahah kristiiiin! :D

2010-07-26 @ 22:13:03
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0