:))

hallåhallå, hur måååår ni?
här händer det väl inte så mycket, men de är skönt de också :)
eller idag har jag ju varit o shoppa med sandra, fick med mej lite grejer denna gång också så bilder slänger jag upp när jag kommer hem på onsdag :)
Och imorgon blir det köp av golv till mitt rum (y) great! Plus lite läxa också, (faktiskt) ska få hjälp med arbetet till naturkunskapen. FARLIGT AVFALL! så ifall om någon har bra info. eller kan mycket om de så skriv gärna en kommentar :)

Nu ska jag ta mig ett glasvatten och kika på tv :))



byeee


Postat av: Maria

Hej. Om du gillar E.M.D. så vet jag den perfekta bloggen för dig. Gillar du inte E.M.D. så behöver du inte bry dig om det här :) Och då ber jag om ursäkt. Men om det skulle vara så att du gillar E.M.D. eller någon av medlemmarna så tycker jag att du ska börja läsa http://www.emdtour.blogg.se

Det är den perfekta bloggen för de som gillar killarna. Bloggen har även blivit rekommenderad av killarnas egna hemsida och det är ju bra betyg ;)

Du är hjärtligt välkommen :)

2010-03-05 @ 11:49:01
URL: http://emdtour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0