shopping

här kommer bilder på de jag köpte:

(absolut helt tvärkassa mobilbilder, men de får ni leva med ;).)



lackleggins från Only, 179:-




sjal från Gina Tricot, 79:-


vanliga svarta strumpbyxor från H&M, 59,90 :-


vanligt svart baslinne från Gina Tricot, 99:-

köpte underkläder också, men de ligger i tvätten så kunde inte ta kort.



Nu ska jag gå och käka inbakat! mums.
ha en trevlig fredagskväll alla! ♥

Postat av: Niklas

Varför köper du så billiga kläder? 100% Märkes kläder ska det vara :D

2010-03-25 @ 17:46:45
Postat av: amanda

för att jag inte är gjord av pengar (låter precis som att du skulle vara de = inte :). ) och sen köper jag hellre lite billigare och oftare än dyrt och sällan. sen är jag ingen märkesnörd B-)

2010-03-25 @ 21:45:34
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0