todayy

godkväll.. eheh
sitter i soffan med min vän godispåsen (VA? nej men gud vad ovanligt hörru amanda!) och tittar på tv. väntar på mitt hjärta som kommer hit om ett tag :* hihi.

idag klev jag faktiskt upp klockan 8, ja hör o häpna! Skulle med mamma och moster till Mora på en liten visit. kika i affärer osv. Köpte ett par byxor, mörk-grå, precis sånna som jag velat haft ett tag nu (y) sen en svart tub-hallsduk som jag också velat haft länge. SÅ okej, KappAhl kanske inte är en så pjåkig affär ändå :) höhö.
sen blev det en sprayflaska från H&M. PROFFS, kanonbra spray till ett bra pris :)
ska lägga upp bilder (tjohoooo bilder, tänker ni!! jajjemen!)  men kanske inte blir förens imorgon, är inte på rätt dator just nu :s tyväeerr.

var hemma runt klockan 3 så då hoppa ja i myskläderna eftersom det var så kallt i huset. Hoppa upp i soffan o slog på Andra Avenyn o titta på det ett tag sen åt jag lite mat sen gick ut med vovvsingen :)

sååå, bildeerna imorgon :* eller....? hmm, checka in om ett tag istället ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0