måndagkväll

hallå :)

kom nyss hem från julia, har varit där några timmar, trevligt som vanligt :D
Vi var ute o fotade hela tiden tror jag, för vårt projekt tog ett tag ;) hahah.
men de var roligt ;D
sen käka vi glass, mums.
Och skrattat som vanligt har vi också gjort! hahha.




nu ska jag snart borsta tänderna, sen blir de sängen.
har lite sovmorgon i morgon också, Yeah!

( och ett stort tack till dig julia som hjälpt mig med min header! :D fin va? ;)


c ya! ♣

Postat av: Julia

Ja, det tog ett tag x) men sen fick vi brottåm hem. Men du kunde inte dra av mig stöveln ju xD hahaha ><

Varsågod, det var så lite så! :) <3<3

2009-04-07 @ 16:20:09
URL: http://juliajjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

haha, jaa ;)

2009-04-07 @ 16:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0