tisdag = inge andra avenyn

inge AndraAvenyn idag :(


nationella kemi gick inte alls bra, men det är tur att de inte påverkar betygen så mycket.
Åkte hem när jag var klar, eftersom vi inte börjar förens vid 12. man har ju inte direkt lust o vara i skolan i 3 timmar och bara gå :p
så nu sitter jag här :) gjorde nyss en innehållsförtäckning till "min lägenhet" glömde de, men nu är de färigt! (y)
ska renskriva kemin nu också när jag ändå inte har något att göra, så de blir klart!

Efter skolan/ikväll ska jag träna på lite franska, NP imorgon.
sen har jag omprov i de ocksåå..
Men först ska jag på träning i äppelbo :) första gången......hoppas de går bra, men josse är ju med så helt ensam behöver jag ju inte känna mig :)


nu ska jag sätta igång med de som ska göras, c ya!

Postat av: Josse

Du va skitbra :D Och du ska med på torsdag :D <3

2009-05-12 @ 21:30:07
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0