we speak no americano

okej? what's the deal med rubriken? jo ni vet, rubriktorka, då skriver man in ett låtnamn sådär bara


ledsen för en aning dålig uppdatering dom senaste dagarna!
på onsdags kvällen var jag iallafall ute på promenad/slasch/flumkväll med josefine , hade riktigt skoj faktiskt! :DD har saknat dig ju josseposse :)
de slutade med att vi åkte hem till mig och drog ihop en kladdkaka! mycket mycket god, som ni nog förstår (:
sen var det meningen att vi skulle slagga i hennes husvagn, men vi var inte säkra på benen var nedfällda så vi vågade inte chansa haha! (fick reda på dan efter att dom inte var nerfällda, haha (y).)
väckte josse runt 11 tiden nästa dag o hon var ju verkligen sååååååååå pigg ;) drog iaf hem då, sen lite senare åkte jag till julia och umgicks med henne! tror jag sov där också , minnet ni vet! de sviker ibland haha.

i fredags var det ju som sagt storänget som gästades av calle kristiansson! (y) han var riktigt braaa :D fast vädret kunde ju varit bättre.. spöregna hela tiden när han spelade, men de gjorde faktiskt inte sååå himla mycket :D fick sedan en autograf i pannan haha. men ville ju ha en på papper också så man kunde ha den kvar lixååååm ;D
igår tog jag de bara lugnt, en riktig slappdag med andra ord.
och idag söndag, låg jag och sola fram till 3 ungefär sen tog jag och mickis moppen till glatjärn för att sola och bada. yeaaah right! solen var framme i typ 20 min innan den gömde sig bakom träden och vattnet var ju som rena rama isvattnet haha.
något positivt är ju att det skulle bli bra väder imorgon också, häääärligt! sola sola sola <3

okej , detta blev ett fruktansvärt långt inlägg och inte så roligt heller haha! men det kommer bilder om en stund från kvällen med josse. så kika in om ett tag vettja!







Postat av: Theres

Tihi! Tack :)

2010-08-16 @ 00:18:41
URL: http://theresjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0