onsdag

slutade skolan tjugo över tre, så då fick jag skjuts hem i denna snöstorm. GÖTTSÖ.
Slänge mig framför datorn och såg på andraavenyn, sen käka jag. så har min dag sett ut hittills och kommer inte se något annorlunda ut heller ;D förutom att jag alldeles snart ska ta fram naturkunskapsboken och plugga till provet imorn. ska få ihop minst 5 poäng iallafall så jag får göra omprov sen. (fattar inte riktigt dedär med att man måste få minst 5poäng så man får göra omprov? man får väl göra om provet sen ändåå om man skulle få mindre än 5??)
aja, hur som helst... ska väl försöka dra mig till väskan och ta fram böckerna! *snaaaaaaart*

är det något speciellt ni önskar se i bloggen? tell me! =)


byee, ha de bäääääst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0