gooooodmorning

god morgon! :)
Härligt med blå himmel, men jag gillar inte att de ska vara kallt, och isåfall ska de va myycket snö. Så hoppas de nu :)
Sista dagen på helgen idag är de också, de känns väl okej med tanke på att de är siiiiiista veckan! :DD
Och två av dom dagarna är de inga lektioner utan bandyturnering på onsdag och avslutning på fredag och slutar vid lunch (Y)
NICE

Vad händer idag? ja, jag vet inte riktigt. Städa ihop i mitt rum och göra lite julfint kanske? =) vi får se vad som händer helt enkelt ^^

have a niiice day! =)

Postat av: luckeboi

Kolla in den nya outfiten på min blogg från Nelly. Vad tycker du om den? Snygg eller inte snygg!

2009-12-13 @ 12:39:35
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0