helgen

heeeeeej.

nu var det ett tag sen jag bloggade. men eftersom jag vart på klassresa så har jag inte haft tillgång till ngn dator.
klassresan var helt okej!! först när vi kom dit så skulle vi spela paintboll, men jag, sandra o linnea ville inte vara med för vi var rädda att de skulle göra ont hhaha.
efter det så bada vi bastuflotte, jävlar vad hett det var haha :p alla som bastade badade, utom jag det var för kallt haha.
på kvällen grillade vi korv, och bara var.

söndagen började med frukost kl 8. sen vidare för bergsklättriing. vi fick gå hela vägen och det var så jäääääääävla långt och så jäääääävla brant!! ( bilder sen ) det var så sjuuuuukt drygt :p
det var många som klarade av att klättra hela vägen upp (13 m) fast jag klarade det inte, de var för svårt xD
efter det gick vi heeeeela vägen tillbaka fast en annan väg.
vi var tillbaka strax innan 3, och kl 3 skulle en grupp iväg och åka fyrhjuling. ( bla. jag )
och såklart åkte jag in i skogen xD haha. men de gick så sakta så de blev ingen skada på mig eller på fyrhjulingen.
var klara efter en halvtimme.
efter så gick vi tillbaka till stugan och jag tog mig en dusch, sen vid kl 5 var det middag. sen fick vi vila till kl 7 för då var det dax för att paddla kanot. det gick faktiskt rätt bra och det var kul.

sen var vi tillbaka vid stugorna för att slappppppppa hela kvällen lång.

imorse var det frukost kl 9, sen hillcart.
men det åkte jag inte haha :p
så dom som inte skulle åka började med att städa ur stugorna.
vid 1 käka vi lunch och vid 2 åkte vi hem!


nu sitter jag här och har ingenting att göra, ska väl hoppa i duschen snart!

c ya!

Postat av: josse

fasiken a kul :D

2009-06-01 @ 20:41:46
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0