SÖNDAG

har inga bilder på den här datorn, men kände ändå att de
behövdes en så de fick bli den här, den här gången :)



hej allihop.

blev en morgonrocksdag idag också, men de är ju bara helg en gång i veckan ;)
så har nyss gjort mig lite smått i ordning, inga stora ingrepp när de är söndag bara :p

ska snart ner på byn o handla lite, sen vet jag inte vad de blir.
vill göra nått men vet inte vad! usch så de är tråkigt o ha tråkigt.

förresten, kyle XY är sjukt bra! måste få reda på när de går, o när de är repris!!
tittade på kanal5 o där står de att de sänds på lördagar 11:50 o söndagar 11:25 men
om någon vet när de går i repris så säg till, kan ju alltid vara bra o veta :) höhö.

skola imorgon, känns väl ändå rätt okej :p
tror de inte är så mkt på i skolan den här veckan? skönt isf.!


nu ropar tandborsten.
c ya! ◊


Postat av: josse

Det var skönt att höra, då vet jag att det inte bara är jag:p Om frågorna alltså :) haha

2009-03-29 @ 20:16:13
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0