ONSDAG

hallååhallå :))

började dagen med sovmorgon, mycket skönt :) (har det 3 dagar i veckan, så UNDERBART!)
sen engelska, fick lite gjort iallafall. (LUNCH) efter de, idrott. var på gymmet! sedan blev det svenska. Där fick jag ingenting gjort haha, TYPISKT!
Sen for jag hem, slängde mig i soffan och glodde på One Three Hill (y) sååå bra.
Efter de datorn en stund sen har jag pluggat (: har skrivit anteckningar osv :) har nämligen ett karaktärsprov imorgon och ett idrottsprov på fredag. Och ett arbete i naturkunskap som ska lämnas på fredag, yeaah. men jag klagar inte, för nästa vecka är det LOOOOOOV! sammanlagt 10 dagars ledighet, LOVELY! (för er som missat de, så är vi lediga på måndag vecka 10 också (y).)   ska sova ut och bara chilla heeeeela lovet, kommer bli gryyymt! :D

okej, rätt ointressant inlägg kanske ^^ men ja, de får ni leva med ;))

ska käka nu, plugga lite till sen gå och lägga mig =) (fast, har ju sovmorgon imorn med ;) haha)

Byyyyyye


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0