RUBRIK

Hejjsan (:

ja idag har det inte skett mycket kan jag säga. har gått omkring i pyjamasa heeeela långa dagen ^^ haha.
men en skotertur har jag allt lyckats hunnit med, och det var roligt som vanligt :) plus att jag övervann några av mina rädslor. eller egentligen en och den största... att skotern ska välta om det lutar för mycket. Men de går ju jätte bra bara man flyttar hela kroppen till motsatt sida av skotern (Y) :)
men sen frös jag grymt om fingertopparna så då gick vi in :)

ikväll får de väl bli någpn film man har hemma för på teven går de då inte ett enda vettigt program iaf. :s usch för dåliga program!!

Men imorn ska jag iaf. äntligen leka med malin igen :D längesen nu...
o vid 5 sticker vi på biiiiio ;D haha.
YEAH alvin och gänget 2





c ya! ;D

Postat av: malin

jippie !! :D:D:D:D

2010-01-05 @ 10:34:19
URL: http://maliinhaemkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0