speciellt tilll josefine

okej, detta inlägg är spciellt tillägnat åt min trogna vän josefine.

idag har jag legat på soffan bara, kikat på tv mest. så du vet josse :)
sen åt jag, strips och korv. den var grillad inte kokt.
sen josse så gick jag tillbaka och la mig på soffan med min mjuka filt jag fick i julklapp (den är vit och svart) sen såg jag faktiskt på spider-man och den var bra. du borde titta på den josse :) det var den första filmen.

sen gick jag hit till datorn, jag menar bara så du är medveten om de :)
och nu skriver jag med dej på fb, så du vet de också.



så, nu skriver jag mer om några timmar josse, titta in igen då :))

Postat av: josse

tycker detta inlägg var väldigt vackert :)) // din trogna vän josefine

2010-01-03 @ 03:51:45
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0