torsdag

godmorgon hörrni. eller okej, jag har varit vaken ett tag men de är så svårt att veta vad man ska börja ett inlägg med. fail

har alltså inte hunnit med så mycket ännu, bara ätit lite fruk....choklad mena ja (a) o tvättat min piercing (: vilket har gått bra hittills haha.
Och påtal om piercingen så ska jag berätta varför jag fick lov att gå upp så tidigt i går.
Jo, jag tog alltså hål i naveln på tisdagen. På kvällen när jag skulle göra rent var jag väl lite nervös o så. Just när jag ska börja tvätta rent med den "speciella" tvålen så börjar jag känna mig yr så jag sätter mig på toan och ropar på mamma. O sen blir det värre, det börja flimmra för ögonen, hörseln blev sämre, läpparna helt vita, pittrade i fringrarna, armarna blev tyngre o lite sämre kontaktbar så mamma ropa på pappa. sen la dom mig ner på golvet med fötterna på toalettstolen o då tog det ca 5 sekunder så kom färgen tillbaka på läpparna och jag var tillbaks. Det var obehagligt men jag hann inte svimma som tur va. O nu mår jag primaskinka haha.. så ja, jag fick alltså gå upp tidigare o göra rent när det var någon hemma ifalll det skulle hända igen så jag inte var själv hemma.

nu ska jag gå och äta frukost. sen räkna matte heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela dagen (: duktiga jag :*

ha en fin dag!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0