godmorgon.....

... alla! :) eller okej, vaknade för typ en halv timme sen. sover alltid superlänge nu för tiden, fast inte så konstigt kanske när jag är vaken till två på nätterna för att kolla på andraavenyn och oth! haha. men vad gör man när det är så braaaa :D man blir helt fast.

Idag är det måndag, alltså första dagen på älglovet/höstlovet. såå jäkla välbehövligt med lov alltså, sova tillls man vaknar och inte behöva ha en massa måsten. man kan göra lite som man själv vill :) uurskönt.
fast dock har jag lite jag måste plugga ikapp under lovet.. menmen sånt är livet, man har säkert nån dag som är tråkig så  då får man passa på!

Och idag kommer äntligen min älskling hit :** han jagar älg denna vecka så han sover här i nattt sen åker han ut o jagar imorgon, och jag ska nog kanske följa med hihi. så mysigt :)
har saknat han sååå mkt, ska bli underbart att få ha han i min närhet igen :)

och jag vet att jag har en väldigt bild-lös blogg men jag har inga bilder att läggga upp.. :s har ingen bra kamera, så då är det inte så kul att fota :/ men ska försöka bli bättre på att ladda upp bilder. prööömise höhö :*


nu börjar jag bli hungrig så nu blir det fruuuulle.

Postat av: malinlima

tack amanda!

2010-10-11 @ 13:35:28
URL: http://malinlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0